marieke-namibie.reismee.nl

Tweede poging op weg naar huis

God wat ben ik ziek geweest vannacht. Uren boven de pot gehangen. Twee weken in de bush bush nergens last van. En nu totaal knock-out. Wellicht een reactie op de toch wat stressvolle dag van gisteren, incombinatie met niets drinken en eten in die 7 uur. In de avond zwaar tafelen en nog steeds niet zeker zijn of ik vandaag wel wegkom.


Ik zou nog gaan ontbijten met Lis en Priti maar ik heb afgehaakt. Heb me naar een supermarkt gesleept voor wat crackers. En in het hostel een kop thee gezet. Paracetamol en iets voor de diarree ,op hoop van zegen.


Uiteindelijk erg slap maar wel iets fitter op weg naar het vliegveld. Dit keer ruim op tijd. Erg grappig want je ziet dus alle mensen van gisteren weer terug. Schept toch een band en ik hebgezellig met wat mensen gesproken.


Uiteindelijk duurt het nog dik een uur voordat ik mijn ticket heb. Maar ik ben er zo blij mee. Het lijkt erop dat ik kan vertrekken. Vervolgens nog paar uur rondgehangen. Opeens zie ik daar Priti in de wachtruimte. Toch fijn om nog even met haar te babbelen.


In het vliegtuig naar Kaapstad ben ik zo ingekakt dat ik dik 100 euro heb neergelegd voor een hotelkamer vlak bij het vliegveld. En ik ben vervolgens vier uur knock-out geweest. Ik had zelf de wekker gezetmaar lang leve de wekservice van het hotel. Anders had ik daar nu nog liggen snurken.


Wel heb ik mijn collega geappt dat ik morgen niet naar Breda kom. Eerst slapen en in de middag mijn emails afhandelen voor een tweedaagse workshop dinsdag en woensdag. Het heeft totaal geen zin om daar als een vaatdoek in de meeting te zitten. Ja, ja, heel verstandig, hoor ik al een aantal mensen denken....


Rond half 11 in de avond weer op het vliegveld. Nog gauw een kadootje voor mijn neefje gekocht en het laatste geld aan de toiletdame gegeven. Heeft ze ook een goede avond. We vertrekken lekker op tijd. Verwachting,morgen rond 11 uur op Schiphol. Fijn.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!