marieke-namibie.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar ik me bevind en waar ik ben geweest! Meer informatie over mijzelf en de reis die ik ga maken vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Marieke

Reacties

Reacties

Monique

Ongelofelijk veel plezier en net zoals het ijsbad Het gaat je lukken

Denise

Heel veel succes en veel plezier Marieke!

Margot

Marieke het gaat helemaal goed komen, het slapen, het plassen en zoveel meer. Je zult weer onvergetelijke ervaringen opdoen en die neem je maar mooi mee. Ik vind het fantastisch om je weer te volgen. Heel veel succes en veel liefde voor de olifanten, ?? mijn Afrikaans lievelingsdier. Veel liefs xx

Katja

Lieve Mariek,

Geniet ervan! En heerlijk om je verhalen weer te kunnen lezen! Ik volg?
Dikke kus

Bunie en Jan

He globetrotter we wensen je een goede vlucht naar Johannesburg!
Wat ga je weer een leuk en spannend avontuur tegemoet! Geniet en wees voorzichtig hè! Lieve groet van ons ??

Bé en Afrien

Hoi Marieke
Geweldig dat je weer een dergelijke uitdaging aangaat.
We zullen je met interesse volgen en vinden je nu al weer een Kanjer .
Goede reis verder en goede aankomst.

Errol

??????

Mam

Blij dat je goed aangekomen bent na zo’n lange reis. ?
Kan niet wachten op je nieuwe verhaal??
Liefs pap en mam?‍♀️

Arjet Meerman

Marieke, heel veel plezier daar, geniet ervan!

Conny

Een fijn verblijf Marieke...

Sanne

Fijne reis
Ik hoop dat je het naar je zin gaat hebben. zie je snel
??

Gerry Dahm

Hoi Marieke, leuk om weer je te volgen.en wat een spannend begin van je reis.mooi geschreven.succes verder. groetjes, ?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!