marieke-namibie.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Marieke

Monique

Ongelofelijk veel plezier en net zoals het ijsbad Het gaat je lukken

Denise

Heel veel succes en veel plezier Marieke!

Margot

Marieke het gaat helemaal goed komen, het slapen, het plassen en zoveel meer. Je zult weer onvergetelijke ervaringen opdoen en die neem je maar mooi mee. Ik vind het fantastisch om je weer te volgen. Heel veel succes en veel liefde voor de olifanten, ?? mijn Afrikaans lievelingsdier. Veel liefs xx

Katja

Lieve Mariek,

Geniet ervan! En heerlijk om je verhalen weer te kunnen lezen! Ik volg?
Dikke kus

Bunie en Jan

He globetrotter we wensen je een goede vlucht naar Johannesburg!
Wat ga je weer een leuk en spannend avontuur tegemoet! Geniet en wees voorzichtig hè! Lieve groet van ons ??

Bé en Afrien

Hoi Marieke
Geweldig dat je weer een dergelijke uitdaging aangaat.
We zullen je met interesse volgen en vinden je nu al weer een Kanjer .
Goede reis verder en goede aankomst.

Errol

??????

Mam

Blij dat je goed aangekomen bent na zo’n lange reis. ?
Kan niet wachten op je nieuwe verhaal??
Liefs pap en mam?‍♀️

Arjet Meerman

Marieke, heel veel plezier daar, geniet ervan!

Conny

Een fijn verblijf Marieke...

Sanne

Fijne reis
Ik hoop dat je het naar je zin gaat hebben. zie je snel
??

Gerry Dahm

Hoi Marieke, leuk om weer je te volgen.en wat een spannend begin van je reis.mooi geschreven.succes verder. groetjes, ?